Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-24 19h56
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste
Ik ben sinds kort klant bij jullie, maar heb door tijdens het livestreamen of het gamen (live-service) dat ik een zeer onregelmatig ontvangst heb, en soms zelf niets. Dit zorgt ervoor dat mijn games en streams dus regelmatig blijven hangen of bufferen met frustratie tot gevolg.
ik heb dan gebeld en had iemand aan de lijn die me vertelde dat ik de foto's die ik had genomen van die pieken moest uploaden via chat bot. ze stuurde me via sms een link door met case. toen ik het aan het lezen zag ik dat het enkel voor Android beschikbaar is, en ik heb IOS en heb het dus zo gelaten. ik stel me dan ook de vraag of het een probleem is met de Modem of iets anders
nu hoop ik via deze weg toch tot een oplossing te bekomen.
Case N:66156654
Mvg
dit is ondertussen van de troubleshooting
heb DNS ook al een keer veranderd naar 8.8.8.8-8.8.4.4 zonder succes
Best in de Orange router DNS verzetten naar 1.1.1.1 en 1.0.0.1
Verder, als ik gamen zie, denk ik dat je best zorgt dat je een eigen public IP hebt en geen gedeeld (CGN)
inloggen in de modem
(bovenaan) Verbonden apparaten
(links) Geavanceerde configuratie
DNS proxy off zetten
(onderaan) CGN modus: UIT(openbaar ip)
success
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |