Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-20 13h14
Antwoorden: 9 antwoorden
Sinds enkele maanden heb ik last van "vervormt" beeld tijdens het streamen (netflix)
Tijdens 1 aflevering streamen (+/-45min) komt er +/- 6 a 10 keer een vervormt beeld van enkele seconden...
Dacht eerst dat dit aan mijn eigen netwerk lag (zat met dubbel NAT etc maar dat heb ik er nu allemaal uitgehaald)
Bij het testen van de internetlijn is de snelheid perfect wat zou gehaald moeten worden.
Wat mij wel opvalt is dat de "Loaded Latency" heel hoog ligt (rond de 500ms).
Iemand idee ?
Gebeurd allemaal via kabel, geen wifi 🙂
Bellen naar de klantendienst levert weinig op. Daar doen ze gewoon standaard testje en zien ze dat de 100Mbps gehaald wordt en is het voor hun ok.....
Sinds enkele maanden heb ik last van "vervormt" beeld tijdens het streamen (netflix)
Tijdens 1 aflevering streamen (+/-45min) komt er +/- 6 a 10 keer een vervormt beeld van enkele seconden...
Dacht eerst dat dit aan mijn eigen netwerk lag (zat met dubbel NAT etc maar dat heb ik er nu allemaal uitgehaald)
Bij het testen van de internetlijn is de snelheid perfect wat zou gehaald moeten worden.
Wat mij wel opvalt is dat de "Loaded Latency" heel hoog ligt (rond de 500ms).
Iemand idee ?
Gebeurd allemaal via kabel, geen wifi 🙂
Bellen naar de klantendienst levert weinig op. Daar doen ze gewoon standaard testje en zien ze dat de 100Mbps gehaald wordt en is het voor hun ok.....
Ugh @Chiquita,
Als het enkel aan Netflix die gelinkt aan je Chromecast ligt en alle je andere toestellen die op je wifi netwerk correct werken zal de technische dienst inderdaad niet veel kunnen doen :s.
Het kan ook van Netflix komen of van je Chromecast. De verbinding tussen je Chromecast en je SmartTV moet ook optimaal zijn.
Totem's groetjes,
Totem
@Chiquita is dit bij elke aflevering die er gekeken / gestreamd wordt? Het kan een probleem aan die ene aflevering zijn natuurlijk. En wat doet het als u streamd van een ander toestel heeft u dit probleem dan ook ?
Bij elke aflevering en verschillende series/films (zou natuurlijk raar zijn moest dit aan één bepaalde aflevering liggen)