annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onstabiel internet

Topic gestart op: 02-01-20 13h14

Antwoorden: 9 antwoorden

Chiquita
Aspirant genezer

Onstabiel internet

Sinds enkele maanden heb ik last van "vervormt" beeld tijdens het streamen (netflix)
Tijdens 1 aflevering streamen (+/-45min) komt er +/- 6 a 10 keer een vervormt beeld van enkele seconden...

Dacht eerst dat dit aan mijn eigen netwerk lag (zat met dubbel NAT etc maar dat heb ik er nu allemaal uitgehaald)
Bij het testen van de internetlijn is de snelheid perfect wat zou gehaald moeten worden.
Wat mij wel opvalt is dat de "Loaded Latency" heel hoog ligt (rond de 500ms).

Iemand idee ?
Gebeurd allemaal via kabel, geen wifi 🙂



Bellen naar de klantendienst levert weinig op. Daar doen ze gewoon standaard testje en zien ze dat de 100Mbps gehaald wordt en is het voor hun ok.....

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds enkele maanden heb ik last van "vervormt" beeld tijdens het streamen (netflix)
Tijdens 1 aflevering streamen (+/-45min) komt er +/- 6 a 10 keer een vervormt beeld van enkele seconden...

Dacht eerst dat dit aan mijn eigen netwerk lag (zat met dubbel NAT etc maar dat heb ik er nu allemaal uitgehaald)
Bij het testen van de internetlijn is de snelheid perfect wat zou gehaald moeten worden.
Wat mij wel opvalt is dat de "Loaded Latency" heel hoog ligt (rond de 500ms).

Iemand idee ?
Gebeurd allemaal via kabel, geen wifi 🙂



Bellen naar de klantendienst levert weinig op. Daar doen ze gewoon standaard testje en zien ze dat de 100Mbps gehaald wordt en is het voor hun ok.....

Ugh @Chiquita,

Als het enkel aan Netflix die gelinkt aan je Chromecast ligt en alle je andere toestellen die op je wifi netwerk correct werken zal de technische dienst inderdaad niet veel kunnen doen :s.

Het kan ook van Netflix komen of van je Chromecast. De verbinding tussen je Chromecast en je SmartTV moet ook optimaal zijn. 

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chiquita  is dit bij elke aflevering die er gekeken / gestreamd wordt? Het kan een probleem aan die ene aflevering zijn natuurlijk. En wat doet het als u streamd van een ander toestel heeft u dit probleem dan ook ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Bij elke aflevering en verschillende series/films (zou natuurlijk raar zijn moest dit aan één bepaalde aflevering liggen)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chiquita  misschien eens de app verwijderen en terug installeren ? Heb zelf ook netflix maar heb nog niks ondervonden aan een slechte kwaliteit . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen