annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplos snelheid in het weekend

Topic gestart op: 01-02-20 21h29

Antwoorden: 24 antwoorden

deheugden
Ervaren verkenner

Oplos snelheid in het weekend

Wat is de oplossnelheid van orange in het weekend? Zit nml al de hele dag op smallband met de snelheid toegevoegd in de bijlage. Ik heb hiervoor gebeld maar kreeg niet veel reactie.

Ik ben net een maand abonnee van Orange en heb nu dus al spijt.

speed.png

Labels (1)
0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@LordPan  schreef:

Iedereen spreekt hier van piekuren, maar ik vind nergens gedefineerd wat de piekuren zijn bij Orange. Iemand die er een exact antwoord op heeft?

Hier een uittreksel van een antwoord van @Totem op die vraag:

Totem bevestigt dat de piekuren tussen 12.00u en 23.59u zijn 

Cdt24801_0-1581549661783.png

Totem"s zonnegroeten,

De complete thread kun je hier lezen

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
LordPan
Gewaardeerd verkenner

En is dat dan alle dagen, of is piektijden enkel in de week, of juist een volledige dag in het weekend?

0 pluimen
deheugden
Ervaren verkenner

Ja, ik zit volgens hen op smallband. Uiteraard is het erg vreemd dat ik dat niet kan controleren.

Maar wat ik dan beschamend vind is dat Orange dan je hele bandbreedte dicht knijpt waardoor je niets meer kunt, alsof je met een 14k4 modem aan het internetten bent.

Emailen lukt niet, bestanden uit de cloud gaat niet open, Goofle home reageert niet meer.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@deheugden  ja dat is niet erg prettig . Nu is het niet echt aan Orange want Telenet heeft de beslissing in handen dat Orange de regel moet hanteren om de lijn op smallband te zetten. 

Als optie kan je wel je 4G verbinding gebruiken met de gsm die als hotspot dient naar de pc dan heb je iets sneller internet maar ja dat verbruikt wel weer meer data.

Het zou normaal gezien ook in je klantenzone staan wat je verbruikt hebt. Daar zie je het verbruik voor de gsm maar ook voor je vast internet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
deheugden
Ervaren verkenner

Vast Internet zie ik niet, k9mt een foutmelding. Het vreemde is ook dat ik de afgelopen 10 jaar bij Telenet nog nooit op smallband gezeten heb.

Heeft Orange een duurder abonnement waarbij dit niet voorkomt?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen