Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-20 21h29
Antwoorden: 24 antwoorden
Wat is de oplossnelheid van orange in het weekend? Zit nml al de hele dag op smallband met de snelheid toegevoegd in de bijlage. Ik heb hiervoor gebeld maar kreeg niet veel reactie.
Ik ben net een maand abonnee van Orange en heb nu dus al spijt.
En wat als ze het probleem niet kunnen oplossen om uw verbruik op te volgen via Klantenzone?
Sinds augustus klant en tot nu toe werkt het nog altijd niet.
Al meermaals dit gemeld aan Orange, helaas kunnen ze voor mij niks doen. 'algemeen probleem'
Ugh @Cékes,
Het wordt inderdaad onderzocht op een hoger niveau.
Totem's groet !
Totem
is het dan niet eerlijker, zolang we dit niet zelf controleren en in de hand kunnen houden, dat de limiet tijdelijk opgeheven wordt? Anders kun je na 5 dagen zien, oeps, als ik mijn gedrag niet aanpas krijg ik problemen, maar nu loop je gewoon na bv 20 dagen tegen je limiet en ben je gezien voor de volgende 11 dagen zonder dat je er iets aan kunt doen.
Ook vind ik dat mensen die voor extra snelheid betalen ook een hogere limiet verdienen, want wat ben je anders met die snelheid, je kunt dan wel gerust meerdere streams in een huishouden tegelijk bekijken zonder dat er iemand kwaliteitsverlies heeft, maar je bent dan ook 2 keer zo snel door je bundel.
en kom niet af dat dit enkel voor illegale zaken gebruikt wordt. Gewoon veel streamen en nog een gamer in huis (downloadable triple A games zijn tegenwoordig tussen de 50 en de +150Gb groot per stuk), met een Xbox for Windows account kom je daar wel vlot aan je limiet. Puur op streamen haalde ik een half jaar geleden vlot 300-400Gb per maand, dan moet ik nog maar een gamepje of 3 à 4 erbij doen en ik ben gesjareld.
@LordPan ik haal maandelijks vlot over de 600 GB verbruik !! En dat is streamen en af en toe gamen maar vooral veel netflix ( dus streamen )
We zouden niet moeten bijkopen het zou echt onbeperkt moeten worden. Telenet is op dit moment de analoge kabel aan het stoppen voor tv en radio dus die band breedte die vrij komt kan je makkelijk optrekken naar onbeperkt. Op dat moment als de kabel weg is is er een heleboel snelweg vrij waardoor elke gebruiker genoeg ( onbeperkt ) zou kunnen gebruiken.
En dit is nu de reeele stand van zaken en mijn maand is nog niet voorbij dus de meter staat nog niet op nul !
wat me het meest voor de borst stoot is dat op de love trio (en duo) site staat onbeperkt volume.
maar als je mensen op smalband zet, is dat niet echt onbeperkt meer, ja, je sluit ze niet af, dus ze kunnen nog meer verbuiken, maar nee, onbeperkt is dat ook echt niet.
@LordPan eigenlijk is het wel onbeperkt maar veel zien dat niet zo omdat ze op smallband staan. Vroeger was het zo je krijgt volume ( laat ik zeggen 750 GB als voorbeeld ) en je kan dat gebruiken. Als de pot leeg was ja dan was je klaar met internet , kon je blokjes bijkopen eventueel voor te surfen maar deed je dat niet ja dan was het klaar , lijn dicht. Vandaag de dag is dat anders , je krijgt die 750 GB maar als het op is kan je aan verminderde snelheid door surfen en in de nacht , beter gezegd dal uren , aan volle snelheid. En of je nu 1 TB op maakt of 800 GB je kan door surfen.
De regel om die 750 GB in te voeren komt van Telenet omdat deze iedereen op het internet wil laten kunnen surfen. De digitale snelweg is op dit moment te klein om iedereen onbeperkt volume te kunnen geven , daar zit dus die analoge kabel in de weg. Als die analoge kabel is opgeruimd krijg je band breedte vrij , de snelweg wordt breder gemaakt. Door die verbreding kan Telenet het mogelijk maken om meer volume te geven zodat iedereen meer en langer kan surfen.