annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname

Topic gestart op: 15-06-24 18h55

Antwoorden: 4 antwoorden

Philpppe
Aspirant verkenner

Opname

Hoi, ik probeer een film op te nemen en krijg de volgende mlelding, deze heb ik daar voor nog nooit gehad, wat kan dit zijn en hoe los ik het op?

 

IMG_0270.jpeg

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Philpppe  een goedenavond,

heb je al eens alle stekkers uit de muur getrokken en na paar minuten 

opnieuw alles opgestart?

Zou dat eens aven doen. Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Philpppe
Aspirant verkenner

Hoi, ik heb het gevonden , ik had de 200 uur opgenomen bereikt en kon daardoor niets meer opnemen, ik dat dat er geen limiet stond op de opnames via de cloud. Blijkbaar dus wel. Dacht dat er enkel een limiet stond bij de oude decoders die met een harde schijf werkte.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Philpppe 

Ook bij de opnames in de cloud is er een limiet aan het aantal opnames. Het is idd 200 uur aan opnames die je kan maken. Je dient dus je opnames weg te doen die je niet eer wil kijken of je dient geen opnames meer te maken. Natuurlijk dat laatste is wat overdreven maar ja het is realiteit. 

Enkel wat ik wel 'dom' vind is dat je zo een melding krijgt. Het zou klantvriendelijker zijn en ook meer verstaanbaar zijn als men een melding geeft , uw aantal uur aan opnames is bereikt of uw limiet van 200 uur is bereikt. Als je zulke meldingen krijgt lijkt het net of er fouten zijn tijdens de opname of van het programma.

@RizlaineB kan er intern misschien eens bekeken worden of dergelijke meldingen iets klantvriendelijker kunnen ? Want ik kan mij voorstellen dat dit soort meldingen verwarring met zich mee brengt. Intern toch eens kijken of de melding kan bestaan uit het geen dat je het aantal uur aan opnames bereikt hebt of dat je opslag vol is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Philpppe
Aspirant verkenner

Hallo Josette, als ik dan een serie opneem lukt het wel maar ik wou een film opnemen en kreeg dan deze melding. Is iets raars heb het nog nooit zien passeren deze melding 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen