Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-04-25 19h57
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey Ronny, dat klinkt niet normaal.
Zoals Gregory zegt, zijn opnames en replay via het internet. Het kan dus zijn dat het probleem aan de internet snelheid zelf ligt.
Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantendienst?
Hey Ronny, dat klinkt niet normaal.
Zoals Gregory zegt, zijn opnames en replay via het internet. Het kan dus zijn dat het probleem aan de internet snelheid zelf ligt.
Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantendienst?
al meerdere keren , laatste keer werd gezegd dat het waarschijnlijk aan de decoder ligt , ik zei ik kan een nieuwe halen bij Orangeshop , maar dit kan niet , er zal binnen 4 dagen iemand bellen pffffff , dit is reeds 2 maand en iedere keer krijg ik een dossiernummer ,
natuurlijk is decoder aangesloten op internet , raar maar als we speedtest doen hebben we soms maar 101 tot 105 en dag later 143&,8 raar hé
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |