Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-21 23h04
Antwoorden: 15 antwoorden
Hallo,
Vandaag 2x contact gehad met de Orange klantendienst vanwege slecht werkende Mesh WiFi en de wens om het wifi kanaal te wijzigen.
De eerste maal: in de router gezien dat er maar 2 van de 3 modules werken en vervolgens link doorgestuurd gekregen om alles volledig te resetten.
De modules werkten daarna wel maar het signaal volgens de wifi analyzer app blijft te zwak en verkeerd (deze staat volgens mij standaard altijd op 100).
De tweede maal: nogmaals mijn vraag om het wifi kanaal te wijzigen en werd van collega naar collega gestuurd om vervolgens weer een link met de basishandleiding te verkrijgen.
Mijn vraag is dus als volgt: Hoe kan ik het wifi kanaal van de Mesh Wifi wijzigen?
Binnen in huis heb ik goede wifi maar zodra ik de achterdeur van mijn woning buiten ga valt de WiFi volledig weg of zeer zwak (+- 2-3 meter van de laatste module).
Ik hoop dat iemand me kan verder helpen met het wijzigen van het Mesh WiFi kanaal en hopelijk is mijn WiFi probleem buitenhuis zo ook opgelost.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Maikel
Via deze link kan je al eens bekijken of het je probleem kan verhelpen. Hier had de klantendienst je ook naar toe kunnen verwijzen om het eens te overlopen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |