La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-21 14h45
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie in mijn app onder “mijn producten beheren” opeens staan: Internet North
volgens mij stond daar voorheen gewoon “internet”
over die North vind ik geen informatie, iemand die wat kan verduidelijken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
denk dat dit vlaanderen (telenet) is @marijnvrs - heb het altijd al zo geweten
In wallonie (VOO) zullen ze internet South hebben veronderstel ik
denk dat dit vlaanderen (telenet) is @marijnvrs - heb het altijd al zo geweten
In wallonie (VOO) zullen ze internet South hebben veronderstel ik
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
2 | |
2 |