annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Mesh gastnetwerk

Topic gestart op: 19-02-20 19h38

Antwoorden: 4 antwoorden

tommydnp
Aspirant verkenner

Orange Mesh gastnetwerk

Heeft de Mesh wifi ook de mogelijkheid om zelf een eigen guestnetwerk in- en uit te schakelen? Ook eventuele alle andere mogelijkheden, zoals eventueel instellen van uurschemas voor WiFi en dergelijke zouden interessant zijn. Details vind ik niet terug. 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Heeft de Mesh wifi ook de mogelijkheid om zelf een eigen guestnetwerk in- en uit te schakelen? Ook eventuele alle andere mogelijkheden, zoals eventueel instellen van uurschemas voor WiFi en dergelijke zouden interessant zijn. Details vind ik niet terug. 

Hallo @tommydnp,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Kadir_
Aspirant verkenner

@tommydnp, op dit moment zijn de mesh modules beperkt tot enkel wijzigen van je SSID en WW. hopelijk dat in de toekomst er wel een update zal verschijnen met extra mogelijkheden waaronder de gasten netwerk.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tommydnp 

In principe is het basistation van een mesh systeem eveneens een router. Om het aangeboden systeem van Orange laag in prijs te houden werd de router slechts voorzien van minimale functionaliteiten.

Hetzelfde is bvb ook geldig voor de FlyBox. Dat is ook een router, maar met zeer beperkte functionaliteiten.

Ik denk dus niet dat men van zin is om er een echte router met alle functionaliteiten van te maken want dan moeten ze daar support voor leveren ook. En een echte router in de handen van een leek, dat is vragen om problemen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@tommydnp  misschien als je het aankoopt dat er een gebruikershandleiding bij zit wat je kan nalezen. Maar persoonlijk denk ik zelf dat dit een simpele oplossing is voor het wifi bereik beter te maken . Een oplossing die Orange tegen een betaalbare prijs aanbied.Mijn systeem was vele malen duurder maar dat zie ik ook in de mogelijkheden. Dus denk niet dat het zo ver gaat dat je alles kan instellen wat er op een ander systeem wel kan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen