annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet

Topic gestart op: 20-03-20 21h11

Antwoorden: 10 antwoorden

Sylvia1
Gewaardeerd verkenner

Geen internet

OPGELOST

Deze middag is het internet (vast) plots uitgevallen. Alles gereset, maar dit heeft niet geholpen. Ik kan ook niemand bereiken owv een uitzonderlijke situatie. Heeft nog iemand suggesties?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Sylvia1  ik vermoed dat iets is bij Orange want IP adressen krijgt u van Orange en niet van Telenet. 

U kan via FB messenger gaan ( er is niet noodzakelijk een account nodig ) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Sylvia1  branden er nog lampjes op je modem ? en kan je met je tv decoder nog twee weken vooruit kijken in de tv gids ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sylvia1
Gewaardeerd verkenner

De lampjes branden nog, maar ik kan geen 2 weken verder bekijken. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan dus ik weet niet of dit ooit gewerkt heeft

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sylvia1 dan heb je dus wel degelijk een probleem met je internet. Als je namelijk twee weken vooruit kan in je tv gids heb je interactiviteit en werkt je internet dus daarom even deze test. Je kan eens zien aan de achterkant van de modem zit er een reset knop kan die eens indrukken ? Wel opgelet als je je draadloos wifi hebt ingesteld onder een eigen netwerk en wachtwoord zal je deze opnieuw moeten instellen. Als dat niet zo is dan kan je die resetten . Als je twijfelt beste dan eens de stekker eruit halen twee minuten wachten en opnieuw alles opstarten van de modem. heb je ook eens bij eventuele geburen gevraagd of die hetzelfde probleem hebben?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sylvia1
Gewaardeerd verkenner

Onze modem zou geen ip-adres krijgen van telenet. Hebt u hier al van gehoord?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen