annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange fiber modem vervangen

Topic gestart op: 30-01-22 11h16

Antwoorden: 6 antwoorden

Frank1064
Gewaardeerd verkenner

Orange fiber modem vervangen

Beste, ik zou graag mijn Nokia fiber modem vervangen door mijn eigen router. ik heb gelezen dat het mogelijk is door de orange modem te vervangen met een fiber media converter. (fiber to utp )

Heeft er iemand ervaring mee?

Dank bij voorbaat.

Frank

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Frank1064 

Ok maar de vraag is meer , hoe zal Orange je internet dan aanleveren ? 

Niet lijkt mij want je hebt de Orange modem nodig voor je internet. Deze monitoren je modem je verkeer je netwerk alles. Op die manier heeft de provider jou netwerk in handen en door een eigen modem te plaatsen niet. Dus dat gaat Orange niet toelaten en dus is het ook niet mogelijk. Misschien ooit eens in de toekomst wie weet maar zo ver ik nu weet kan het dus niet.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Frank1064
Gewaardeerd verkenner

Dat is juist de vraag. Nu heb ik aan orange internet only abonnement via het fluvius glasvezel netwerk. Ik heb enkel een vast ip adres en via de site kan ik zelf mijn verbruik niet raadplegen. Ik ben super tevreden van mijn aansluiting, alles gaat supersnel. Graag probeer ik nieuwe dingen uit en misschien in de toekomst is er toch een mogelijkheid zoals nu in nederland met een vrije modem keuze. Bedankt voor de info en een fijne zondag.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen