annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oude modem wisselen voor de nieuwe modem, kost prijs 108 euro ?

Topic gestart op: 28-06-23 10h50

Antwoorden: 17 antwoorden

KBE
Ervaren verkenner

Oude modem wisselen voor de nieuwe modem, kost prijs 108 euro ?

OPGELOST

Beste,

 

Daarnet even met Orange klantendienst gebeld, na tal keren doorverbinden kreeg ik iemand aan de lijn.

Mijn vraag was dus, als ik Orange Gigabit neem. Moet ik dan de kost nog betalen van de modem.

Zijn antwoord was ja, en je moet ook nog eens de technieker betalen. 

Dat zou op 108 euro komen, ik viel bijna van mijn stoel. 

 

Dus 10 euro extra voor het internet, 49 voor de modem en nog eens de technieker die ik zou moeten betalen. Je kan zeggen wat je wil, maar je concurrent laat ons die modem gewoon zelf installeren. 

Dat ik die modem nog moet betalen tot daar aan toe, maar mij nog eens technieker kosten aanrekenen. Toen ik bij Telenet zat, heb ik zelf mijn modem mogen installeren. Zonder al te veel problemen, echt moeilijk is dat nu ook niet. 

 

Tevens ben ik even gedoken in jullie diensten, en daar staat nochtans in dat we ook zelf installatie mogen doen. Waarom moet er dan altijd een technieker aan te pas komen vraag ik mij af. 

Want wat is die zelf installatie optie dan ? 

 

 

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

info hier @KBE 

De nieuwe Livebox Cable - Tribe (orange.be) 

Gewoon om te hebben: Als je je modem wilt omruilen voor de nieuwe modem, betaal je €49 voor de omruiling + €59 voor de installatie.

Als je de gigaboost activeert kost het niks : Voor My Comfort Service klanten en klanten die Gigaboost activeren is de omwisseling gratis 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
Wizzyzippy
Ervaren verkenner

Ik ben duidelijk niet de enige met problemen die over de aanvraag tot giga gaan. Aanvraag ondertussen 7 weken geleden telefonisch gedaan. 3 zogezegde afspraken, telkens “misboekt”.  Althans dat is de uitleg die ik krijg van iedereen die ik aan de lijn had. Nieuwe afspraak gemaakt, lukt niet. Moesten dossier opstellen en ging naar backoffice. Ondertussen zijn ze er wonderwel in geslaagd om onze gewone boost uit te schakelen. Foutje van de helpdeskmedewerker kreeg ik te horen. Is intussen nog niet hersteld. Ben de tel kwijt hoeveel keer ik het woordje backoffice gehoord heb. Nog heel even en ik verander van provider want de helpdesk is fenomenaal slecht. 

0 pluimen
Dakota
Gewaardeerd verkenner

hey

Het beste is alles te doen via Messenger, dan word het ook opgelost.

Sinds ik dat doe gaat het binnen de 3 dagen, en momenteel is nu alles opgelost.

Het is ook handig om zo bewijzen te sturen.

Ps. wel geduldig zijn op reactie op Messenger is meestal in de avond dat ze reageren.

😉

 

 

0 pluimen
JimmyBE
Gewaardeerd verkenner

Ik heb de upgrade naar de nieuwe modem, de livebox cable, gedaan om de hogere snelheid te kunnen nemen, dit was voor mij volledig gratis.

0 pluimen
johannes
Rekruut scout

Hoi Jimmy, 

Heb jij de technieker kost ook niet moeten betalen? Heb je de My Comfort Service of is er een andere reden?

Mij vertellen ze dat ik de technieker moet betalen, ondanks dat op de site staat dat het volledig gratis zou moeten zijn (modemupgrade + installatie).

Thanks,

J

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen