- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Perioden van zeer traag tot geen internet
Weet iemand hoe ik een melding bij de klantendienst kan escaleren of een klacht kan indienen bij Orange. Op de website vind ik hier geen info over noch de klantendienst kan mij hiermee verder helpen.
Wij kampen namelijk al meer dan een jaar met perioden van zeer traag tot geen vast internet en alle inspanningen ten spijt raakt dit maar niet opgelost. Maar wat mij frustreert is dat er geen proactieve opvolging is en dat ik telkens opnieuw zelf het initiatief moet nemen om te informeren met de hoop dat er toch nog eens wordt gezocht naar een oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wij hebben dit probleem ook maar dan met mobiel internet. Heel raar, aan de kant van mijn werk heb ik niets en als ik de brug aan de vaart overrij heb ik terug internet maar Orange kan er niets aan doen. Volgens hun gaat dit binnenkort vanzelf opgelost worden…
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
In de orange app kan je een internet controle doen en je kan daar ook een klacht indienen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De vraag is dan ook waar ervaar je traag internet mee is dat de wifi of bekabeld ? Hoe is je opstelling in huis ? Daar bedoel ik mee je hebt de modem maar wat dan , heb je een eigen router of een AP er tussen ?
Als we die informatie ook al hebben dan kunnen we misschien hier al wat helpen.
