annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Perioden van zeer traag tot geen internet

Topic gestart op: 02-01-25 19h22

Antwoorden: 5 antwoorden

bitsandbytes
Gewaardeerd verkenner

Perioden van zeer traag tot geen internet

Weet iemand hoe ik een melding bij de klantendienst kan escaleren of een klacht kan indienen bij Orange. Op de website vind ik hier geen info over noch de klantendienst kan mij hiermee verder helpen.

Wij kampen namelijk al meer dan een jaar met perioden van zeer traag tot geen vast internet en alle inspanningen ten spijt raakt dit maar niet opgelost. Maar wat mij frustreert is dat er geen proactieve opvolging is en dat ik telkens opnieuw zelf het initiatief moet nemen om te informeren met de hoop dat er toch nog eens wordt gezocht naar een oplossing.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Snoepje
Rekruut scout

In de orange app kan je een internet controle doen en je kan daar ook een klacht indienen 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bitsandbytes 

De vraag is dan ook waar ervaar je traag internet mee is dat de wifi of bekabeld ? Hoe is je opstelling in huis ? Daar bedoel ik mee je hebt de modem maar wat dan , heb je een eigen router of een AP er tussen ? 

Als we die informatie ook al hebben dan kunnen we misschien hier al wat helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
bitsandbytes
Gewaardeerd verkenner

Is zowel op bekabeld als draadloze internet verbindingen in huis. Als ik het goed heb begrepen, ziet Orange op de momenten van traag internet storingen op de uplink kanalen van de modem en iets is wat door telenet moet geanalyseerd en opgelost worden.

Hopelijk helpt mijn uitleg om het issue iets beter te beschrijven en bedankt voor uw reactie.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bitsandbytes 

Juist dus er zijn 'modem events' te zien , dat is een beetje de vak taal die er voor is. Dus ze zien signalen die op en af gaan dan wel niet dat de modem ook soms eens uit gaat van zelf , dat die dus geen verbinding krijgt. 

Hiervoor dient men een dossier aan te maken en door te geven die de back office. Dan zal Telenet al dan niet Orange buiten moeten gaan kijken naar de TAP of de coax kabel. Daar is dan dus ergens wat er een probleem is. Nu is het ook koud en regen en ja dan kan dat ook veel meer invloed hebben dan je voordien had. 

Dus dit is geen probleem wat je dan zelf kan oplossen maar daar zal dan iemand voor moeten langs komen een technieker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen