annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Printer oud graag raad

Topic gestart op: 07-10-23 03h25

Antwoorden: 3 antwoorden

Birchr
Ervaren verkenner

Printer oud graag raad

Onze oude canon pixma 7150 printer werkt niet meer wijbhebben wel nog veel cartridges liggen. Weet iemand een andere printer, die dezelfde cartridges gebruikt? Nu nog te koop en niet te duur

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Birchr 

Ik heb even op tweedehands gezocht en er geen gevonden.

Wat ik wel vond waren cartridges. Wellicht een optie voor u: verkoop uw cartridges en ga zelf voor een nieuwe / andere printer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je op zoek zult moeten gaan naar een ander printer, @Birchr 

Je kunt misschien de cartridges eens opzoeken op internet en zien of ze nog in een andere printer van hetzelfde merk gaan

Printers zijn heden ten dage niet duur.  De winst die gemaakt wordt zit hem in de verkoop van de cartridges.

Beetje te vergelijken met de de verkoop van de gsm's in de late jaren 1990.  De winkel verkocht die aan aankoopprijs als en slechts als je een gsm abonnememt bij hun nam

Persoonlijk heb ik een  HP Envy printer/scanner die ook duplex kan printen.  Is al een paar jaar oud. Werkt alleen op de 2.4 GHz wifi band.  Moet dus de SSID van de modem splitsen in een 2.4 en een 5 GHz band

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Birchr  een goedemorgen,

daar kan ik je niet mee helpen.

Is ook géén onderwerp voor de Orange tribe hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen