Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-22 20h23
Antwoorden: 1 antwoord
Beste medeklanten,
Wij hebben een week geleden orange internet en tv aangevraagd en dit zijn ze heel vlot komen installeren. Echter moest de modem nog van op afstand geactiveerd worden, telkens worden er beloftes gedaan en nu zijn we 8 dagen later nog steeds zonder internet en tv.
Wij hebben al 100 keer gebeld maar worden telkens doorverwezen. Ook via messenger krijgen we niet de juiste oplossing.
Wij zijn ten einde raad en weten niet meer wat te doen. Iemand hier ervaring mee? Met thuiswerken is het echt moeilijk om zonder internet en tv te zitten.
Alvast bedankt voor een antwoord!
Hallo Rob5,
Het is nu wel eenmaal zo, de technieker die kan contact opnemen met zijn achterliggende dienst.
Die starten het proces.
Het proces kan van A ( achterliggende dienst ) naar B ( expert ) gaan om dan naar C ( kabelbeheerder) te gaan, C die dan op zijn beurt een oplossing bied het terug doorstuurt naar B die controleert het om dan het finaal terug bij A te krijgen. Dit kan in alle richtingen gaan.
Hier kan een tijd overgaan om dat iedere dienst een bepaalde tijd heeft om te reageren😕.
Natuurlijk is wachten niet leuk, maar stel je voor dat alles vlug vlug gebeurd en je in de toekomst met problemen zit?
Orange gaat er voor zorgen dat alles op punt staat voor zij alles activeren.
Zo lang je internet + tv niet werkt zo lang je er ook niet word voor aangerekend.
Veel succes met je Orange diensten.