Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-09-22 11h20
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik maak deze post aan omdat mijn stiefvader problemen heeft met zijn internet. Ik logde even in op de router en bekijk het logboek. Ik zie hier en daar time-outs en andere foutmeldingen. Ik ondervond zelf haperingen bij het afspelen van een video op YouTube. Deze morgen nam hij contact op met Orange, maar blijkbaar werd hij niet verder geholpen omdat ze niet wisten wat het probleem is. Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe het kan opgelost worden?
Niemand een oplossing? Ben het wachten een beetje zat!
@OrangePappie , het lijkt erop dat uw device steeds de verbinding met de router verliest voor een fractie van een seconde, dit kan de oorzaak zijn van uw haperende youtube filmpjes. Hebt u al eens beide apparaten opnieuw opgestart? Indien ja zou u ook eens kunnen proberen de router opnieuw in te stellen op u device?
nobody
Apparaten al heropgestart maar alles blijft hetzelfde.
Hopelijk komen de mannen?