Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-18 21h27
Antwoorden: 30 antwoorden
Goedeavond,
Sinds ik vorige maand ben overgestapt naar Orange, lukt het niet meer om mijn printer (HP Deskjet 3520) via WIFI met het netwerk te verbinden. Het wachtwoord van mijn printer zou niet overeenkomen met die van mijn router. Voor zover ik weet heeft het netwerk maar 1 wachtwoord?
Ik heb al alle mogelijk probleemoplossingen geprobeerd (resetten printer, probleemoplossing, software herinstalleren, printer herinstalleren...), maar het wil niet lukken. Ook een WPS-verbinding lukt niet. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Alvast bedankt!
beste, ik ben al drie dagen bezig om mijn printer op het netwerk en modem aan te sluiten maar het lukt niet, heb ook al geprobeerd via instellingen van de printer , uitgezet, opnieuw opgestart, maar niets lukt, en ik zou toch graag draadloos kunnen printen, zelfs niet met gsm lukt het om te printen.
is er toch iemand die me daar mee kan verder helpen
alvast bedankt
Welk merk en type printer heb je?
Hoe ziet uw internetinstallatie er thuis uit? Welke WiFi instellingen heb je op uw router geconfigureerd, en hoe?
Is dit de eerste keer dat je dit probeert of heeft het vroeger reeds gewerkt?
ik ben ook nu overgestapt naar Orange en mijn printer doet het ook niet meer
@nadur schreef:
ik ben ook nu overgestapt naar Orange en mijn printer doet het ook niet meer
Kun je uw situatie eens correct en volledig omschrijven? Wat heb je, beginnend bij de modem/router combo van Orange, als netwerk? Welke printer heb je? Heb je één naam (SSID) voor 2,4 GHz en 5 GHz WiFi?