annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Resetten modem helpt niet?

Topic gestart op: 03-03-18 11h21

Antwoorden: 8 antwoorden

kris072
Aspirant verkenner

Resetten modem helpt niet?

love laten instaleren na 2dagen valt de tv uit geen sinjaal lan verbinding werkt normaal , na technieker en telenet /infrax tv terug met vermelding dat het aan de kabels van de tvs 2 lag sindiens valt internet regelmatig weg of zeer traag modem reset helpt maar is voor korte duur hierna het zelfde zwak internet volges test haal ik de waardes die beloofd zijn in praktijk het bovegenoemde resultaat .

ik ben nog steeds proximus klant en denk erover om love terug op te zeggen.

eveneens verdubbelt je data voor je gsms dacht ik bij love correct me if im wrong is nog steeds niet gebeurd sterker nog heb nog altijd en 1 gig limiet alhoewel dit ondertussen 1.5 gig is geworden voor ons abonementen ?

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@kris072  

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bart_
Ervaren verkenner

Wat je data verdubbeling betreft: dit is enkel van toepassing op de 'nieuwe beestjes', dus als je een Love met dolfijn hebt, dan wordt die 1,5 Gb dus 3 Gb. LET OP: als je dit controleert via de app, dan installeer je de app via je 4G-netwerk. Geef het systeem zeker 24 uur de tijd om de correcte instellingen te krijgen. Na die tijd zou het moeten aangepast zijn. Zoniet (zoals destijds bij mij) de app eens opnieuw installeren.

De juiste kabels kunnen doorslaggevend zijn in de prestaties. Is natuulijk moeilijk zeggen vanop afstand... een modem-reset is een standaardje, maar daar heb je op lange termijn niks aan.

Je zou eventueel een bijkomende router aan je modem kunnen hangen, deze configureren en kijken of dit een ander resultaat geeft. Is een mogelijke optie...

0 pluimen
kris072
Aspirant verkenner

raar maar waar sinds de temperatuur boven 0 gekomen is werkt het probleemloos , toeval of niet dat zal ik volgende winter weeten ik zit wel nog met het oud type aansluiting boven op de paal .

thanks voor de reactie in elk geval.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@kris072  is de verbinding nog in orde nu het terug winter is ?
Hier ook een aansluiting in de paal, na de overschakeling van Telenet naar Orange was er plots zeer slecht signaal door waterinsijpeling in een verbinding.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen