Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
kris072
Aspirant verkenner

Resetten modem helpt niet?

love laten instaleren na 2dagen valt de tv uit geen sinjaal lan verbinding werkt normaal , na technieker en telenet /infrax tv terug met vermelding dat het aan de kabels van de tvs 2 lag sindiens valt internet regelmatig weg of zeer traag modem reset helpt maar is voor korte duur hierna het zelfde zwak internet volges test haal ik de waardes die beloofd zijn in praktijk het bovegenoemde resultaat .

ik ben nog steeds proximus klant en denk erover om love terug op te zeggen.

eveneens verdubbelt je data voor je gsms dacht ik bij love correct me if im wrong is nog steeds niet gebeurd sterker nog heb nog altijd en 1 gig limiet alhoewel dit ondertussen 1.5 gig is geworden voor ons abonementen ?

Labels (3)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Bart_
Ervaren verkenner

Re: lan verbinding valt weg resetten modem helpt voor effe daarna valt het terug weg

Wat je data verdubbeling betreft: dit is enkel van toepassing op de 'nieuwe beestjes', dus als je een Love met dolfijn hebt, dan wordt die 1,5 Gb dus 3 Gb. LET OP: als je dit controleert via de app, dan installeer je de app via je 4G-netwerk. Geef het systeem zeker 24 uur de tijd om de correcte instellingen te krijgen. Na die tijd zou het moeten aangepast zijn. Zoniet (zoals destijds bij mij) de app eens opnieuw installeren.

De juiste kabels kunnen doorslaggevend zijn in de prestaties. Is natuulijk moeilijk zeggen vanop afstand... een modem-reset is een standaardje, maar daar heb je op lange termijn niks aan.

Je zou eventueel een bijkomende router aan je modem kunnen hangen, deze configureren en kijken of dit een ander resultaat geeft. Is een mogelijke optie...

0 pluimen
kris072
Aspirant verkenner

Re: lan verbinding valt weg resetten modem helpt voor effe daarna valt het terug weg

raar maar waar sinds de temperatuur boven 0 gekomen is werkt het probleemloos , toeval of niet dat zal ik volgende winter weeten ik zit wel nog met het oud type aansluiting boven op de paal .

thanks voor de reactie in elk geval.

0 pluimen
Bart_
Ervaren verkenner

Inderdaad, misschien toeval ja, maar toch iets om mee rekening te houden. Alleszins goed om te weten dat het temperatuurverschil parten kan spelen... 😉

Hoe dan ook, goed dat het in orde is!

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@kris072  is de verbinding nog in orde nu het terug winter is ?
Hier ook een aansluiting in de paal, na de overschakeling van Telenet naar Orange was er plots zeer slecht signaal door waterinsijpeling in een verbinding.

0 pluimen
kris072
Aspirant verkenner

ik heb orange terug buiten gestampt ze kregen na meerdere huisbezoeken  digitale tv en internet niet samen aan de praat.

Of traag internet of tv met kuren  maar beide samen optimaal was een probleem de lijn was getest en was snel genoeg na het 2de bezoek.

ben terug naar proximus duurder maar probleem loos.

moet nu wel zeggen hier in de regio klagen ze meer en  meer over het telenet /orange netwerk.

0 pluimen
Cdt24801
Ervaren sjamaan

@kris072

En welke regio is dat?

0 pluimen
kris072
Aspirant verkenner

tielt-winge

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen