Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-18 19h54
Antwoorden: 1 antwoord
Beste
sinds de installatie van mijn modem, staan er continu foutboodschappen in de logs van de modem. Er is niet direct een probleem met de internetverbinding, die werkt behoorlijk. Soms valt de VoIP telefoon wel uit maar dat is echt sporadisch. Iemand een idee?
Hieronder de boodschappen:
Fri Apr 13 2018 18:43:58
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:43:58
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 5;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:45:26
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:45:26
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:45:26
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 2;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:46:58
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:46:58
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:46:58
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 5;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:47:28
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Alvast bedankt
Beste
sinds de installatie van mijn modem, staan er continu foutboodschappen in de logs van de modem. Er is niet direct een probleem met de internetverbinding, die werkt behoorlijk. Soms valt de VoIP telefoon wel uit maar dat is echt sporadisch. Iemand een idee?
Hieronder de boodschappen:
Fri Apr 13 2018 18:43:58
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:43:58
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 5;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:45:26
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:45:26
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:45:26
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 2;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:46:58
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:46:58
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:46:58
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 5;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Apr 13 2018 18:47:28
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=08:6a:0a:f2:5d:05;CMTS-MAC=00:17:10:88:f7:2d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Alvast bedankt
Ugh! @Stoffel
Als je daar een duidelijk en correct antwoord op wil kan ik je enkel aanraden contact op te nemen met de technische dienst. Niet elke time-out geeft meteen een negatieve impact op je gebruik. Technische dienst kan je telefonisch bereiken op het nummer 5000 optie 4-3-2-1.
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |