Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-11-22 13h48
Antwoorden: 7 antwoorden
06/11/2022: Gebeld naar Orange omdat mijn Flybox-internet amper 3mbps is. Ze hebben mijn account gereset en mijn modem moet ik 15 min uit laten staan. helaas: na herstarting nog steeds amper 3mbps download, maar ook via mijn GSM dezelfde lage download...zou dit niet aan de plaatselijke GSM mast kunnen liggen? (Hasselt)
Vandaag (04/11/2022) naar de Orange klantendienst gebeld: Mijn Flybox heeft sedert einde oktober een veel lagere snelheid (gemiddeld 2 mbps) standaard internet lukt wel maar streamen minder. Ze gaan het systeem resetten zeiden ze, modem 15 minuten uit laten staan en herstarten. Benieuwd of dat helpt? (heb volle data 150 gb beschikbaar dus ik sta niet op smalband).
03/11/2022. 20u00: Flybox gereset, rechtstreeks via UTP aangesloten: Downloadsnelheid: 4mbps 😞
Ik heb ook sedert einde oktober 2022 zeer traag en onstabiel internet via de Flybox. Ik heb alles al geprobeerd; modem verplaatst, gereset...niets helpt! Normale download bij mij: 40 mbps down. Nu tussen 2mbps en 9 mbps... de snelheid is even traag op alle andere toestellen.