annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte routering siligence

Topic gestart op: 24-11-18 13h54

Antwoorden: 1 antwoord

phamels
Aspirant verkenner

Slechte routering siligence

Is het ondertussen al mogelijk om iets anders dan die bagger Siligence modem te verkrijgen bij Orange Love Pro? 

De veiligheid en routering van dat ding trekt op niets, plus ook het feit dat je verplicht wordt de interne routering te gebruiken van dat ding stoort me mateloos. Continue verliezen van connecties is zeer irritant door de dubbele NAT die hierdoor gecreëerd wordt. Dit zijn toch geen toestanden meer anno 2018.

Labels (3)
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Is het ondertussen al mogelijk om iets anders dan die bagger Siligence modem te verkrijgen bij Orange Love Pro? 

De veiligheid en routering van dat ding trekt op niets, plus ook het feit dat je verplicht wordt de interne routering te gebruiken van dat ding stoort me mateloos. Continue verliezen van connecties is zeer irritant door de dubbele NAT die hierdoor gecreëerd wordt. Dit zijn toch geen toestanden meer anno 2018.

Ugh @phamels,


Het is tot heden niet mogelijk om een ander modem te verkrijgen dan de Siligence modem :-(.

 

Ik heb je opmerkingen onder de aandacht gebracht. De Orange-experts zullen dit van nabij opvolgen.

Meer nieuws zal nog volgen 🙂

 

 

In je dromen ben je vrij

Totems Groet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen