annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte verbinding

Topic gestart op: 17-12-19 20h06

Antwoorden: 8 antwoorden

Nijntje
Rekruut scout

Slechte verbinding

Heb al even het probleem dat ik maar een bepaald aantal toestellen kan verbinden met de internetmodem.. nu hebben we hier thuis gebeld naar het nummer 5000 en was het voor eventjes opgelost maar nu hebben we weer het zelfde probleem...

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Rubenceup  verbinden met wifi is niet onbeperkt. U kan daar 20 toestellen aan laten verbinden dat is geen probleem. Enige nadeel daarvan is dat het internet ontzettend traag wordt. Maar heeft u al eens gebeld naar de klantendienst voor een oplossing ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Rubenceup
Ervaren verkenner

20 toestellen hebben we zeker niet gekoppeld. Ik denk dat we max aan 7 toestellen komen, en dat we dan steeds bvb de tablet moeten ontkoppelen van de WIFI om dan de laptop te kunnen koppelen...

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Rubenceup  schreef:

20 toestellen hebben we zeker niet gekoppeld. Ik denk dat we max aan 7 toestellen komen, en dat we dan steeds bvb de tablet moeten ontkoppelen van de WIFI om dan de laptop te kunnen koppelen...


Dat is toch niet normaal, een achttal toestellen, dat zou probleemloos moeten gaan...

Is het steeds de laptop en de tablet die dat voorhebben of maakt het niet uit welk toetel, het stopt bij 7?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nijntje  en wat hebben ze toen voor oplossing aangeboden ? U kan altijd eens terug bellen en vragen of er een technieker komt een andere modem plaatsen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen