Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-12-19 20h06
Antwoorden: 8 antwoorden
Heb al even het probleem dat ik maar een bepaald aantal toestellen kan verbinden met de internetmodem.. nu hebben we hier thuis gebeld naar het nummer 5000 en was het voor eventjes opgelost maar nu hebben we weer het zelfde probleem...
@Rubenceup verbinden met wifi is niet onbeperkt. U kan daar 20 toestellen aan laten verbinden dat is geen probleem. Enige nadeel daarvan is dat het internet ontzettend traag wordt. Maar heeft u al eens gebeld naar de klantendienst voor een oplossing ?
20 toestellen hebben we zeker niet gekoppeld. Ik denk dat we max aan 7 toestellen komen, en dat we dan steeds bvb de tablet moeten ontkoppelen van de WIFI om dan de laptop te kunnen koppelen...
@Rubenceup schreef:
20 toestellen hebben we zeker niet gekoppeld. Ik denk dat we max aan 7 toestellen komen, en dat we dan steeds bvb de tablet moeten ontkoppelen van de WIFI om dan de laptop te kunnen koppelen...
Dat is toch niet normaal, een achttal toestellen, dat zou probleemloos moeten gaan...
Is het steeds de laptop en de tablet die dat voorhebben of maakt het niet uit welk toetel, het stopt bij 7?