annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slimme Apparaten op netwerk aansluiten.

Topic gestart op: 04-07-23 10h14

Antwoorden: 1 antwoord

TofaF
Aspirant verkenner

Slimme Apparaten op netwerk aansluiten.

OPGELOST

Hallo ,

Ik heb problemen met nog meerdere slimme apparaten aant te sluiten op mijn wifi/modem/meshwifi. Er zijn er namelijk al enkele en die werken prima!

Aangezien ik las dat er geen echte limiet op het aantal staat kan ik dit al uitsluiten .

Ik heb Mesh Wifi omdat ik dan dacht doordat ik op sommige plaatsen een slechte verbinding in m'n woning had , dit de reden was . Helpt ook niet . Enkel dat ik nu wel overal netwerk heb🙂 Ook daar waar er nieuwe slimme verlichten zou moeten komen . 

Na verder onderzoek blijkt dat dit te maken heeft met 2,4 ghz en 5 ghz . Ik ben een absolute leek !!! is dit iets waar iemand van jullie uitleg bij kan geven , supersimpel stappenplan ? Is het aan te raden om zelf doen ? Kunnen ze op het nummer 5000 dit instellen vanop op afstand en bel ik gewoon ? Of geef ik beter geld uit aan technieker van Orange .

 

Alvast Bedankt 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt inloggen op de modem - en je 2.4 GHz een andere naam (SSID) geven die verschillend is van je 5 GHz.  Zo kan ieder apparaat zien met welk netwerk het verbindt

Als het een Orange mesh is moet ik je teleurstellen.  Die kan maar  1 SSID aan voor de twee bands (2.4 en 5 GHz)   Misschien is die af te schakelen en is de wifi van je modem sterk genoeg

Handleidingen staan hier Hoe internetproblemen oplossen? | Orange België Neem de SIligence modem

Als je er niks van snapt - vraag een een kennis, familielid, buur of zo die er wel wat van kent

success

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt inloggen op de modem - en je 2.4 GHz een andere naam (SSID) geven die verschillend is van je 5 GHz.  Zo kan ieder apparaat zien met welk netwerk het verbindt

Als het een Orange mesh is moet ik je teleurstellen.  Die kan maar  1 SSID aan voor de twee bands (2.4 en 5 GHz)   Misschien is die af te schakelen en is de wifi van je modem sterk genoeg

Handleidingen staan hier Hoe internetproblemen oplossen? | Orange België Neem de SIligence modem

Als je er niks van snapt - vraag een een kennis, familielid, buur of zo die er wel wat van kent

success

 

Leden met de meeste pluimen