Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-23 10h14
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo ,
Ik heb problemen met nog meerdere slimme apparaten aant te sluiten op mijn wifi/modem/meshwifi. Er zijn er namelijk al enkele en die werken prima!
Aangezien ik las dat er geen echte limiet op het aantal staat kan ik dit al uitsluiten .
Ik heb Mesh Wifi omdat ik dan dacht doordat ik op sommige plaatsen een slechte verbinding in m'n woning had , dit de reden was . Helpt ook niet . Enkel dat ik nu wel overal netwerk heb🙂 Ook daar waar er nieuwe slimme verlichten zou moeten komen .
Na verder onderzoek blijkt dat dit te maken heeft met 2,4 ghz en 5 ghz . Ik ben een absolute leek !!! is dit iets waar iemand van jullie uitleg bij kan geven , supersimpel stappenplan ? Is het aan te raden om zelf doen ? Kunnen ze op het nummer 5000 dit instellen vanop op afstand en bel ik gewoon ? Of geef ik beter geld uit aan technieker van Orange .
Alvast Bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kunt inloggen op de modem - en je 2.4 GHz een andere naam (SSID) geven die verschillend is van je 5 GHz. Zo kan ieder apparaat zien met welk netwerk het verbindt
Als het een Orange mesh is moet ik je teleurstellen. Die kan maar 1 SSID aan voor de twee bands (2.4 en 5 GHz) Misschien is die af te schakelen en is de wifi van je modem sterk genoeg
Handleidingen staan hier Hoe internetproblemen oplossen? | Orange België Neem de SIligence modem
Als je er niks van snapt - vraag een een kennis, familielid, buur of zo die er wel wat van kent
success
Je kunt inloggen op de modem - en je 2.4 GHz een andere naam (SSID) geven die verschillend is van je 5 GHz. Zo kan ieder apparaat zien met welk netwerk het verbindt
Als het een Orange mesh is moet ik je teleurstellen. Die kan maar 1 SSID aan voor de twee bands (2.4 en 5 GHz) Misschien is die af te schakelen en is de wifi van je modem sterk genoeg
Handleidingen staan hier Hoe internetproblemen oplossen? | Orange België Neem de SIligence modem
Als je er niks van snapt - vraag een een kennis, familielid, buur of zo die er wel wat van kent
success