annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Snelheid 200 Mbps stabiel net als Telenet ?

Topic gestart op: 23-08-18 20h54

Antwoorden: 11 antwoorden

Mathieu1
Gewaardeerd verkenner

Snelheid 200 Mbps stabiel net als Telenet ?

OPGELOST

Beste,

 

ik ben momenteel nog klant bij Telenet maar overweeg het om over te stappen bij Orange. Wat zeer belangrijk is voor mij is de internet snelheid. Bij Telenet nu haal ik met gemak 200Mbps zelfs meer, bekabeld en wifi. Dit met een zeer constante verbinding, dus nooit problemen.

 

Mijn vraag is, kan mij iemand garanderen dat ik dit ook zal hebben, uiteraard met de optie Internet Boost?

Of zijn daar problemen mee ( terugval,... ). Mocht men mij dit niet kunnen garanderen dan schakel ik zeker niet over.

 

Alvast bedankt!

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mathieu1
Gewaardeerd verkenner

Heb sinds gisteren nu Orange, ook de Siligence  Modem. Snelheid ok, heb wel de Boost erbij. Telenet is wel sneller, daar haalde ik  een Downloadsnelheid van 220Mbps. Zelfs Draadloos! 

Maar het stoort mij niet. Tot nog toe tevreden zonder problemen, we zien wel wat de toekomst brengt.

 

speedtest.JPG

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

Hoi ,

het is natuurlijk nooit een garantie dat u ook altijd de internetsnelheid haalt die de provider op geeft. Heeft ook te maken met afstand eventuele router er tussen en dat soort zaken. Zelf werk ik met een router systeem en haal met wifi een internet snelheid van 190 en met de kabel ook 190 . Voor de rest ben ik zeer tevreden van het internet bij Orange. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mathieu1,

Het zoals @patrick2 reeds aanhaalde, een garantie op snelheid en beschikbaarheid kan je niet hebben, althans als particulier niet. In de business wereld kan dat wel, zelfs met sancties als het toch gebeurt, maar daar hangt dan vanzelsprekend een heel ander prijskaartje aan vast ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mathieu1
Gewaardeerd verkenner

Dat weet ik en begrijp ik wel. Maar ik wil dat het internet van orange even stabiel en even goed is als dat van een andere provider. 

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Mathieu1 het internet zelf is stabiel , heb geen last van uitvallen als u dat bedoeld. Natuurlijk zijn er updates die in de nacht gebeuren naar de modem dus mocht u in de nacht werken of andere zaken doen waarvoor u internet nodig heeft kan u eens wat uitval hebben wegens die update's . Maar nogmaals gezegd ik heb er geen seconde spijt van dat ik ben overschakeld naar Orange voel de kwalitiet van Telenet maar dan enkel goedkoper 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen