annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Speedboost gaat van 200/20 naar 400/40

Topic gestart op: 12-05-20 12h21

Antwoorden: 24 antwoorden

KBE
Ervaren verkenner

Speedboost gaat van 200/20 naar 400/40

Net een brief gekregen dat de speedboost verhoogd wordt naar 400/40.

Dit voor 15 ipv 10.

 

100 gaat niet omhoog en blijft gewoon 100. 

 

97039981_2587407584806954_8911383112802369536_n.jpg

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
adizal
Leidende verkenner

Weet wel dat het uiteindelijk in orde zal geraken, maar stel nu dat je een ernstig probleem wil melden en dat je internet nodig hebt om je zaak of bezigheid naar behoren te runnen.

Heb je kinderen?  Kun je je inbeelden uw kind kwijt te geraken in de stad of op het strand, wel dat gevoel van machteloosheid en onwetendheid waar het is, wanneer je het terugvind, dat gevoel is net hetzelfde.

Woensdag middag ga ik nog eens bellen als het niet in orde is. De klantendienst is ook slecht bereikbaar, weer iets dat mankeert bij Orange al van in den beginne. Nu kan je wel opteren om teruggebeld te worden, maar wanneer ????

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  dat is ook iets hier waar we aan het werken om dingen sneller gedaan te krijgen maar ook door te geven dat de klantendienst niet altijd goed zijn werk doet. Dit zijn van die problemen die we hier al een paar keer door gegeven hebben dat een klant sneller geholpen is. Ik ken het vak en weet ook wat te doen maar ja ik kan geen trainingen gaan geven aangezien ik niet voor Orange werk. Nu denk je dat is allemaal mooi praat daar heb ik niks aan en dat begrijp ik ook. Maar meer kunnen we niet doen op dit moment dan die dingen door geven aan de moderatoren en zien dat er uit hogerhand werk van gemaakt wordt. Er is niks frustrerender voor een klant dan ergens hulp vragen en geen oplossing krijgen. Het is wat je zegt de machteloosheid die voelt als je je kind kwijt bent maar in dit geval de medewerking van....Maar geloof we we doen er alles aan naar de moderatoren toe om ook dat stuk geheel op pijl te krijgen zodat iedereen tevreden is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JelleNolan
Gewaardeerd verkenner

Zelfde verhaal hier. Zelf Trager dan voorheen. Gemiddeld 130 ipv 400. Wacht nog steeds op antwoord van orange. En klantenservice bereiken via tel is ook al bijna onmogelijk. Vandaag nog 20min aan lijn gehangen zonder antw!! Straf dat ze via elk forum u doorsturen naar trien. Dus de klanten van Orange moeten het oplossen??

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JelleNolan  dan wil je niet eens weten hoeveel we hier oplossen....

Je kan eens sturen via Messenger of Twitter en die bekijken wat er is mis gegaan bij de juiste dienst. Als er een oplossing / antwoord is zullen of een bericht sturen of je zelf bellen. Ik denk dat dit de enige optie is die ik je kan geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JelleNolan
Gewaardeerd verkenner

Dank u voor de tip. 

Leden met de meeste pluimen