Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-18 12h54
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik doe regelmatig een speedtest met mijn apparatuur. Soms zie ik dat er een verbinding komt van SKSGroup(Brussels) ipv Orange(Brussels). De snelheid ligt hier dan wel een pak lager als bij de verbinding via Orange. Iemand die weet hoe dit komt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik weet niet welke speedtest je gebruikt, maar bij de meeste kun je de server waarmee getest wordt zelf kiezen of je laat de keuze over aan de speedtest zelf. Die probeert dan te weten waar je bent en kiest dan een volgens hem geschikte server uit. En die keuze kan al eens niet de ideale zijn, het blijven machines hé ...
Ik weet niet welke speedtest je gebruikt, maar bij de meeste kun je de server waarmee getest wordt zelf kiezen of je laat de keuze over aan de speedtest zelf. Die probeert dan te weten waar je bent en kiest dan een volgens hem geschikte server uit. En die keuze kan al eens niet de ideale zijn, het blijven machines hé ...