annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sporadische storing internet / wifi

Topic gestart op: 07-09-20 23h12

Antwoorden: 1 antwoord

patrick2
Wijze
Wijze

Sporadische storing internet / wifi

Beste, ik gebruik wifi van de modem en heb een wifi versterker gekocht om het bereik uit te breiden. Tot op heden nog steeds enkele malen voorgevallen. Zowel Modem als de versterker staan, binnen het bereik voor een goed signaal te garanderen! Het stoort me uiteindelijk gewoon dat ik hiervoor elke maand betaal, ook voor die miserie! Was voorbije maand genoodzaakt om mijn iPhone als hotspot te gebruiken door het wegvallende Wifi signaal en dit heeft er tot geleid, dat ik nu moet surfen buiten men abonnementskosten! Niet leuk Vriendelijke groeten,
Nicolas

 

Ik post dit bericht in naam van betrokken persoon die ik vernoemd heb.

@NicolasVlemincx  , ik heb nu je topic gemaakt. Het is niet de bedoeling dat je een prive bericht maakt wat perfect door iedere Triber kan beantwoord worden. Moesten we het op die manier gaan doen heeft niemand iets aan de oplossing die je zou krijgen en hebben we ook niks aan de Tribe in het algemeen. Daarom dat ik je bericht hier dan ook gepost heb zodat je een oplossing kan krijgen en iemand je kan helpen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@NicolasVlemincx 

Wat bedoel je met een WiFi versterker? Gebruik de juiste termen aub, anderrs weten we niet waarover je het hebt. Er bestaan volgende dingen:

  • een AP zijnde bedraad Acces Point, al dan niet met WiFi.
  • een Powerline set (Master en Slave), al dan niet met WiFi
  • een WiFi repeater.

Als het dat laatste is, dat ding meteen in de vuilbak gooien. Een repeater halveert om te beginnen uw transfer snelheid en bovendien werkt zo een apparaat in de overgrote meerderheid niet echt goed. Bovendien, wanneer de WiFi van de router uitvalt, valt de repeater ook uit.

Een AP en een Powerline, die hebben dat nadeel niet vermits zowel het AP als de master van de beide Powerlines bedraad aan de router aangesloten zijn en hun eigen WiFi produceren. Wanneer de WiFi van de router uitvalt werkt de WiFi van deze beide toestellen nog steeds.

Natuurlijk, indien het internet signaal op de router uitvalt, dan is er ook geen WiFi, op geen enkel toestel.

Zodus, om een gefundeerd antwoord te krijgen: wat heb je exact in huis en hoe is dat aangesloten?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen