annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storing Orange

Topic gestart op: 14-06-20 08h28

Antwoorden: 5 antwoorden

Vnze
Aspirant verkenner

Storing Orange

Dag allen,

Zodus, de grote storing van afgelopen vrijdag, die volgens de sociale mediakanalen en een deel gebruikers is opgelost, treft mij nog steeds. Ik heb sinds vrijdag geen seconde (vast) internet gehad, maar er komt van Orange uit geen (re)actie behalve dat het "maandag, zeker dinsdag wel opgelost zou moeten zijn".

Ik begrijp zeker dat het weekend is, maar ik ben een betalende klant met een job waarvoor ik (thuis) internet nodig heb. Als ik op sociale media lees zie ik dat ik zeker niet de enige ben bij wie het probleem nog steeds niet opgelost is.

Mijn vragen:

- wat doet men om dit op te lossen? Hoe kan het dat we mogelijks tot dinsdag moeten wachten?

- waarom communiceert men 0,0 met de klanten?

Hints en tips om het zelf op te lossen zijn ook welkom. Modem reset, modem herstellen naar fabrieksinstellingen, DNS handmatig instellen,.... heeft geen impact gehad helaas.

Tot nu toe ben ik een erg tevreden klant van Orange en maak ik gratis reclame bij vrienden en familie, maar dit begint de spuigaten uit te lopen.

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Charlotte20
Ervaren verkenner

Als je je DNS veranderd naar 8.8.8.8 zou je op het internet kunnen bij mij was dit zo 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Vnze  ik lees dat @Josette  je het enige heeft mee gegeven en ook bepaalde info in verband met die storing. 

Ik weet niet of de link je een beetje heeft kunnen helpen om eens na te gaan of er nog een storing is. Als blijkt dat het een grote storing betreft en ze zeggen dat het is opgelost kan het wel zijn dat je nog een regionale storing hebt. Als je Orange al gecontacteerd hebt en ze zeggen maandag of dinsdag ??? dan zou ik graag willen weten wat er aan de hand is. Dat ze er niet niks aan doen is ook niet waar ondanks dat het weekend is. Er zijn altijd mensen bezig de problemen op te lossen maar welk probleem ? 

Wat je altijd kan doen is de modem blijven herstarten om te weten dat er internet is. Vergeet ook niet andere routers , AP's of de switch of powerlines ook te herstarten. Vele vergeten dit ook te doen en dan heeft het ook niet veel nut de modem te herstarten. 

En morgenvroeg of nu  bel de klantendienst dan ben je geheel zeker wat er aan de hand is. Op social media staat altijd geklaag van mensen waar dat het niet werkt of andere dingen. Nooit zal daar op staan hoe het wel moet om iemand te helpen dus social  media is voor mij hele grote onzin. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Vnze  goedemorgen,

ik begrijp je ontevredenheid. Ik kan nergens op uitmaken van welke buurt je bent.

Je kan hier eens gaan kijken op het in je buurt nog fout gaat.

Is dat niet zou ik toch eens beginnen met alle toestellen van je, tablet, Gsm, PC enz 

volledig uit te zetten.

Dan trek je alle stekkers aan je modem en router uit!

Wacht volledige 10 minuten, daarna steek je eerst de Orange toestellen in,

wacht weer volledige 10 min eer je met je eigen toestellen begint!

Moest het nog niet lukken zal je moeten afwachten, wij kunnen meer niet doen voor je.

We zijn géén klantendienst.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Vnze
Aspirant verkenner

Dag Josette,

 

Hartelijk bedankt voor je antwoord! Mijn excuses als het overkwam dat ik jullie als helpdesk zie, dat was niet de bedoeling 🙂 ik hoopte voornamelijk dat er hier iemand zat die een zicht had op de werking, zelfs al waren ze geen deel van de eigenlijke dienst!

 

Ik ga jouw voorstel eens proberen. In elk geval bedankt!

Leden met de meeste pluimen