Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-06-20 08h28
Antwoorden: 5 antwoorden
Dag allen,
Zodus, de grote storing van afgelopen vrijdag, die volgens de sociale mediakanalen en een deel gebruikers is opgelost, treft mij nog steeds. Ik heb sinds vrijdag geen seconde (vast) internet gehad, maar er komt van Orange uit geen (re)actie behalve dat het "maandag, zeker dinsdag wel opgelost zou moeten zijn".
Ik begrijp zeker dat het weekend is, maar ik ben een betalende klant met een job waarvoor ik (thuis) internet nodig heb. Als ik op sociale media lees zie ik dat ik zeker niet de enige ben bij wie het probleem nog steeds niet opgelost is.
Mijn vragen:
- wat doet men om dit op te lossen? Hoe kan het dat we mogelijks tot dinsdag moeten wachten?
- waarom communiceert men 0,0 met de klanten?
Hints en tips om het zelf op te lossen zijn ook welkom. Modem reset, modem herstellen naar fabrieksinstellingen, DNS handmatig instellen,.... heeft geen impact gehad helaas.
Tot nu toe ben ik een erg tevreden klant van Orange en maak ik gratis reclame bij vrienden en familie, maar dit begint de spuigaten uit te lopen.
@Vnze excuses zijn echt niet nodig hoor!
We proberen de leden te helpen waar we kunnen.
Er zitten hier een paar mannen die een stuk meer weten dan de deze hahaha.
Ze zijn nog niet wakker op de akker.
Lukt het niet kom dan even terug iets zeggen hé?