Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-24 17h56
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo,
Sinds november ben ik van Telenet overgeschakeld naar Orange.
Tot paar dagen geleden kon ik mijn telenet adres in outlook gewoon blijven gebruiken (ondanks dat ik overal lees dat dit enkel nog via de webmail zou kunnen ).
Nu kan ik wel nog mails ontvangen maar geen meer versturen. De uitgaande server settings werken niet meer....
Is daar een oplossing voor? Ik heb dat email adres nodig (voor mijn werk) en kan echt niet enkel werken via de webmail van Telenet. Dat vertelden ze mij niet bij de overschakeling naar Orange toen ik vroeg of mijn emailadres zou blijven werken... (technische gezien werkt het natuurlijk nog, maar praktisch is wat anders !)
heeft er iemand een tip om dit toch te laten werken in outlook?
Bedankt
Grof gezegd ja daar komt het op neer.
Waar die beslissing uit voort komt weet ik ook niet natuurlijk ik heb enkel letterlijk de info opgezocht waar je om vroeg. Als je het fijne er van wil weten zou ik Telenet eens contacteren wat hier de reden van is daar kan ik je geen antwoord op geven.