Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-22 08h17
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
Nu heb ik weer package loss, nu is het via WiFi.
Het Internet loopt weer traag. Laatste interventie was het nog niet opgelost en na een paar dagen hadden we geen package loss meer. Nu enkele maanden verder en terug package loss. Gsm 30 centimeter van de modem gelegen. Verbinding vol bereik maar met package loss. Kan iemand hier helpen ? In bijlage vindt u een rapport van de 7 minuten pingen naar google.be
Weet dat het een moeilijk probleem is @Cytorian
Maar het enige wat je kan doen is Orange contacteren
Ja, vorige keer gedaan. Je moet naar Telenet bellen want het is buiten te doen 🤔 tuurlijk zegt telenet je bent geen klant van ons. Dus van de kast naar de muur gestuurd.
Ik snap het echter niet het ligt zowiezo buiten want alles hebben ze binnen gecontroleerd. En buiten ja daar hoor je niets van.
Je betaald meer voor internet om de qualiteit te kunnen garanderen zeggen ze dan.
Downloaden is geen probleem het is echter naar sites gaan dat traag of zelfs niet open gaan.
Alvast bedankt voor je reactie
Sorry, @Cytorian Ik kan niks doen
Kan af en toe helpen of de modem te configureren of zo, maar hier kan ik niet helpen, buiten zeggen dat je Orange moet contacteren
Verder moet je niet naar Telenet bellen - Orange is je contact
Iets stoms waarschijnlijk, maar toch
De DNS servers die in de modem geconfigureerd staan zijn niet al te goed
Zet de primary DNS op 1.1.1.1 gezet, de secondary op 1.0.0.1
Zie hier, maar zet de DNS op 1.1.1.1 en 1.0.0.1 Je DNS wijzigen in het geval van een incident - Tribe (orange.be)