Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-22 08h17
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
Nu heb ik weer package loss, nu is het via WiFi.
Het Internet loopt weer traag. Laatste interventie was het nog niet opgelost en na een paar dagen hadden we geen package loss meer. Nu enkele maanden verder en terug package loss. Gsm 30 centimeter van de modem gelegen. Verbinding vol bereik maar met package loss. Kan iemand hier helpen ? In bijlage vindt u een rapport van de 7 minuten pingen naar google.be
Is al meerdere keren gebeurt.
Alles los draaien terug vastzetten zoals ze me vorige keer aan de telefoon door hadden gegeven.
Heb orange weer opgebeld, dus wachten.
Het zal buiten liggen want als ik ping naar de modem zelf, is die dik inorde en alles voor de modem geeft storing. Ik ben geen it specialist maar ken wel iets van pc's en netwerk enz..
Denk dat we hier, als klanten allemaal, niks aan kunnen doen @Cytorian
Best contact opnemen met Orange
Good luck
Ik denk dat het te maken heeft met de leidingen buiten heeft te maken op straat of hier in de bouw. 1 knakje in de kabel en het is afgelopen. Dus hoe dat ze het gaan oplossen weet ik ook niet. Ze zouden hier eens moeten controleren of de kabel niet beschadigd is.