annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag internet

Topic gestart op: 24-02-22 08h17

Antwoorden: 7 antwoorden

Cytorian
Aspirant verkenner

Traag internet

Beste, 

Nu heb ik weer package loss, nu is het via WiFi.

Het Internet loopt weer traag. Laatste interventie was het nog niet opgelost en na een paar dagen hadden we geen package loss meer. Nu enkele maanden verder en terug package loss. Gsm 30 centimeter van de modem gelegen. Verbinding vol bereik maar met package loss. Kan iemand hier helpen ? In bijlage vindt u een rapport van de 7 minuten pingen naar google.be  

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Weet dat het een moeilijk probleem is @Cytorian 

Maar het enige wat je kan doen is Orange contacteren

0 pluimen
Cytorian
Aspirant verkenner

Ja, vorige keer gedaan. Je moet naar Telenet bellen want het is buiten te doen 🤔 tuurlijk zegt telenet je bent geen klant van ons. Dus van de kast naar de muur gestuurd. 

 

Ik snap het echter niet het ligt zowiezo buiten want alles hebben ze binnen gecontroleerd. En buiten ja daar hoor je niets van.

Je betaald meer voor internet om de qualiteit te kunnen garanderen zeggen ze dan. 

 

Downloaden is geen probleem het is echter naar sites gaan dat traag of zelfs niet open gaan. 

 

Alvast bedankt voor je reactie 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Sorry, @Cytorian Ik kan niks doen

Kan af en toe helpen of de modem te configureren of zo, maar hier kan ik niet helpen, buiten zeggen dat je Orange moet contacteren

Verder moet je niet naar Telenet bellen - Orange is je contact

Iets stoms waarschijnlijk, maar toch

De DNS servers die in de modem geconfigureerd staan zijn niet al te goed

Zet de  primary DNS op 1.1.1.1 gezet, de secondary op 1.0.0.1 

Zie hier, maar zet de DNS op 1.1.1.1 en 1.0.0.1 Je DNS wijzigen in het geval van een incident - Tribe (orange.be)

Leden met de meeste pluimen