Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-20 18h52
Antwoorden: 33 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.
Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.
Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.
Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.
Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.
Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.
Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.
Ik heb Mesh Wi-Fi aangezien ik boven geen Wi-Fi had. Heb Wi-Fi uitgeschakeld op de modem. Tot zondag had ik prima Wi-Fi, en nu niet meer...
Heb Samsung GSM.
Heb Mesh Wi-Fi van Orange ( ter info )
@Nicovandenbon Weet niet of je het kanaal van de mesh kan configureren. Ook na te zien
Kan geen kanaal kiezen op de Mesh, onderlinge verbinding is weggevallen, stekker uitgetrokken, reset, uit - en aangezet, verbindingsknop ingedrukt, Mesh verplaatst ( hielp even ), allemaal zonder resultaat...
Ook allemaal gedaan net zoals jij deed en nog steeds noppes. Klantendienst gebeld en kreeg een dame aan de lijn die niet voldoende Nederlands begreep en sprak . Na 20 minuten aan de telefoon met handen en voeten te hebben het probleem te hebben uitgelegd kreeg ik het antwoord dat er een technieker zal worden gestuurd want ze snapte mijn probleem niet 🙄🙄🙄 kreeg wel zoetjes meegegeven tot 3 x toe dat de technieker geen gratis hulpmiddel was 😵 en als toemaatje wenste zij mij nog een fijne dag toe en veel plezier met mijn orange pakket ... euh moest het degelijk werken ja graag no problem maar ik belde niet voor een koffieklets maar wel om hulp . Ik betaal voor het pakket dus verwacht ik ook dat alles dan ook optimaal werkt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |