annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trage wifi

Topic gestart op: 20-08-20 18h52

Antwoorden: 33 antwoorden

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Trage wifi

OPGELOST

Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.

Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.

Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.

Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.

Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.

Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.

Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

33 ANTWOORDEN 33
titta0811
Gewaardeerd verkenner

Ga ik zeker doen en idd hopelijk opgelost en nog wat bijgeleerd ook thx 😉

titta0811
Gewaardeerd verkenner

Hey 1ste keer hier weet iemand waarom wifi steeds wegvalt heb al met klantendienst gebeld mr ga dan 2dagen goed en dan terug naar af...ben ook niet zo handig hier in tribe lukt mezelf niet om iets te plaatsen daatom dat ik het hier om deze manier doe

dankuuuuu 🙏😁

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@titta0811  

Kan je ook eens zeggen waar je modem / router staat ?  

Het is belangrijk dat de modem / router van Orange altijd zichtbaar is. Ook al vind je het mooier in een kast of achter een kast of ergens anders opgeborgen het gaat op den duur wifi problemen geven. 

Eventueel kan je ook je kanalen eens aanpassen. Hier heb je al een topic waar we over geschreven hebben misschien kan het je helpen bij wifi problemen. 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-wifi-kanaal-aanpassen-om-je-wifi-te-o...

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


titta0811
Gewaardeerd verkenner

Hey hoi thx vr u antwoord mijn modem staat bovenop de kast naast TV kastje mr wel hoger...dat vd kanalen heb ik nog niet geprobeerd dus morgen 1ste werk jullie topic eerst lezen en dan proberen ik hou u op de hoogte of er beterschap is...dankuuuu 😉

Leden met de meeste pluimen