annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trage wifi

Topic gestart op: 20-08-20 18h52

Antwoorden: 33 antwoorden

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Trage wifi

OPGELOST

Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.

Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.

Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.

Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.

Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.

Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.

Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

33 ANTWOORDEN 33
patrick2
Wijze
Wijze

Heel toevallig keek ik net @Cdt24801  maar das ook echt toevallig 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Jaja, dat zeggen ze altijd allemaal 😈 😇

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon  ik heb een even je posten gelezen en je hebt dus aangegeven dat je Mesh - wifi systeem steeds wegvalt. Bij een Mesh systeem is het heel belangrijk dat je de torentjes op de juiste exacte plaats neer zet. Als dat niet zo is kan het dus zijn dat je even wifi hebt en dat het torentje zijn signaal verliest van dat ene torentje. Maar blijkbaar heb je te weinig torentjes en zal je er eentje tussen moeten zetten. Ik heb ook een Mesh wifi systeem , niet van Orange , maar heb er vier staan. Ik had ook wel eens uitvallende connectie en ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak en ja dat was een torentje te weinig. Nu heb ik overal perfecte wifi dus geen probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Margot
Ervaren verkenner

@Nicovandenbon Heb ook last van trage wifi

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon 

Kun je eens zien welke snelheid je hebt met een kabel ?

Verder, kun je je wifi kanaal in de modem eens op 1, 6 of 11 zetten (niet op auto dus) en zien wat dit geeft ?

Met de Airport utility van apple kun je een wifi scan doen. Kijk op welk kanaal de sterkste zitten (buren) neem een kanaal waar de buren niet op zitten (1, 6 of 11)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen