annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Upnp inschakelen

Topic gestart op: 14-11-20 11h45

Antwoorden: 33 antwoorden

robbevdb
Aspirant verkenner

Upnp inschakelen

OPGELOST

Door een aantal problemen op mijn playstation werd er me aangeraden om mijn Upnp in te schakelen. Maar wanneer ik dit probeer via  http://192.168.0.1 dan krijg ik een melding dat mijn netwerk niet kan verbinden. Weet er hier iemand hoe ik dit kan veranderen?

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@robbevdb  als je een aanpassing wil doen in je modem dan dien je de pc of laptop altijd rechtstreeks met een kabel te verbinden. Het opgegeven IP adres is correct enkel dien je nog een kabel verbinding te maken. 

Moest dit draadloos kunnen zou iedereen zomaar in je modem kunnen inloggen en dat is niet de bedoeling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

33 ANTWOORDEN 33
patrick2
Wijze
Wijze

@robbevdb  als je een aanpassing wil doen in je modem dan dien je de pc of laptop altijd rechtstreeks met een kabel te verbinden. Het opgegeven IP adres is correct enkel dien je nog een kabel verbinding te maken. 

Moest dit draadloos kunnen zou iedereen zomaar in je modem kunnen inloggen en dat is niet de bedoeling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


IliasIlias
Aspirant verkenner

Beste,

Moet ik mijn computer dan met een kabel verbinden met de modem of met de wifi?

 

vriendelijke groeten

0 pluimen
Louis16
Ervaren verkenner

Ik zit met het zelfde probleem met men xbox, maar ik wist niet als je een ethernet kabel van je decorder in je laptop/pc kon steken is er een ethernet aansluiting was op je laptop?

Want als ik op de instellingen pagina ben voor mijn UPnP staat er als ik op UpnP klik "pagina niet beschikbaar". 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis16  het ligt er aan wat voor laptop je hebt natuurlijk maar normaal gezien zou je op een windows laptop toch een kabel verbinding kunnen maken. Op een Apple MacBook is het een ander verhaal daar heb je een verloop stuk nodig om als nog een internet kabel aan te sluiten , ik gebruik een MacBook en heb wel zo een stuk dus dat kan. Maar als je éénmaal verbonden bent volg deze stappen :

 

    1. Open een browser
    2. Typ de URL van de beheerdersinterface in de adresbalk en druk op Enter. Deze URL staat ook op de sticker achter op je modem (onder 'beheer modem': http://192.168.0.1)
    3. Er verschijnt een scherm om je aan te melden. Typ 'admin' in het veld 'User name'. Typ het wachtwoord van de beheerdersinterface in het veld 'Password' (het standaard wachtwoord staat eveneens achter op je modem).

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen