Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-08-23 16h43
Antwoorden: 2 antwoorden
Sinds we zijn verhuisd hebben we regelmatig problemen met het internet. Zowel via de kabel als via de wifi.
De modem blijft flikkeren op de upstream.
Al meermaals de kabels uitgetrokken en opnieuw ingestoken, ook de coax kabel uit de niu gehaald maar telkens ik de kabels weer insteek start hij op tot de upstream.
Ook de modem al gereset en uit en aan gezet maar allemaal zonder succes. Beste van al is soms lost het probleem zich uit zichzelf op. Begin juli een week zonder internet gezeten en dan toch nog eens geprobeerd en toen werkte het wel.
Kent iemand deze problemen of ga ik echt moeten wachten tot de technieker komt?
Beste,
Ik denk dat instalateurs/ proffecionals, moeten langskomen om te kijken waar het probleem schuilt. Want je hebt idd al veel geprobeerd en het probleem herhaald zich telkens.
Ik zou de klantendienst bellen en vragen voor iemand langs te laten komen en te kijken + evalueten.
Mvg
Heb je al eens geprobeerd een andere coax kabel er tussen te zetten ? Kan zijn dat de kabels verouderd zijn binnenhuis. Probleem kan ook zijn dat het is aan de inkomende kabel die van de straat komt. Maar kan ook een probleem zijn met de NIU of iets anders wat in het netwerk buiten is.
Dus eigenlijk een complex iets wat verschillende oorzaken kan hebben. Beste is idd een technieker te laten komen en het laten nakijken. Moest het niet aan de Orange kant liggen is die technieker wel betalend maar als het wel aan Orange ligt is die technieker gratis.