annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet, 1 Locked Downstream en Upstream

Topic gestart op: 26-08-23 09h38

Antwoorden: 6 antwoorden

SliPai
Gewaardeerd verkenner

Geen internet, 1 Locked Downstream en Upstream

Hallo allemaal, ik heb al sinds 19 augustus geen internet meer, ik heb alles all gedaan voor een troubleshoot zoals;

-Reset van de modem

-Alle coax kabels nagekeken

-De NIU getest

-In een ander stopcontact geprobeerd

- Alle kabels er uit steken en reseten

- Een technieker is als langs geweest en zijn

conclusie was dat wij een slecht signaal hadden en we moeten Fluvius bellen, dat hebben we ook gedaan Fluvius heeft gezegd dat alles in orde is bij ons. En nu heb ik een nieuwe afspraak voor een techniek maar pas voor 5 september.

Kunt u aub nog ideen geven wat het probleem kan zijn? Ik ben niet van plan om nog een week te wachten

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@SliPai  goedemorgen, 

je hoeft niet opnieuw een topic te beginnen,

je hebt er hier nog een open staan.

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Al-bijna-een-week-geen-internet/m-p/148475

Gelieve de volgende keer er rekening mee te houden.

Zo wordt het onoverzichterlijk voor ons.

Dank U.

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
SliPai
Gewaardeerd verkenner

Oké maar kunt u misschien helpen ? 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Aan je slecht signaal kunnen we niks doen, we zijn klant zoals jij.

Oplossing ligt bij Orange (Telenet?)

Begrijp niet wat Fluvius met een slecht signaal over de coax te maken heeft

0 pluimen
lithion
Veteraan verkenner

In sommige gebieden(ex-Infrax) heeft Telenet nooit de kabel kunnen overnemen en werd deze gehuurd. Herstellingen en onderhoud worden/werden uitgevoerd door de intercommunale (Infrax en later Fluvius). Fluvius bood ook internet aan gemeenten, scholen,... in deze gebieden via de coax. Sinds juni is Wyre (vroeger NetCo - 66,8%Telenet en 33,2% Fluvius eigendom) juridisch eigenaar van de coax en het glasvezelnetwerk van Fluvius. Ook het netwerk van Telenet valt onder dat infrastructuursbedrijf. Zowel Orange als Telenet maken gebruik van het Wyre-netwerk om diensten aan te bieden aan klanten. Als SliPai in ex-Infrax gebied woont is dat dus niet zo abnormaal.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen