annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Telenet naar Orange

Topic gestart op: 20-06-22 21h48

Antwoorden: 11 antwoorden

Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Van Telenet naar Orange

Ik heb de overstap vorige maand gemaakt van Telenet naar Orange... Is het normaal dat Telenet nu nog een factuur maakt van 60 euro? Terwijl ik de modem wel effectief heb binnengebracht? Uitleg bij de factuur: Vergoeding Modem aan restwaarde op 17/05 aan 60,00 euro... Iemand een idee???

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
tKader
Rekruut scout

Beste,

Betaal de 60 euro en je bent er van af. Ikzelf ben in onmin bij ze weggegaan en ze bleven me achtervolgen met kleine lettertjes-kosten. Heb voet bij stuk gehouden en rustig naar de vijf opeenvolgende advocatenkantoren dezelfde brief gestuurd. Ze zijn gestopt.

Probleem, 10 jaar later wens ik van proximus naar love vast internet te gaan: lukt niet, aangezien Orange de kabel van telenet gebruikt en telenet mij om steeds wijzigende redenen de toegang weigerde.

Dus, betaal de 60 euro en wees blij dat je van Telenet af bent, want ze gaan heel hardnekkig en agressief hun gelijk trachten te halen, met daarbovenop de nalatigheidskosten en advocatenkosten en administratiekosten en...

 

Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Ik heb al bericht gekregen dat ik inderdaad die 60 euro niet moet betalen. Ik ben ze niets meer verschuldigd en dat is maar het eerlijkste ook! Ik heb hun modem binnen gebracht, zij moeten geen factuur opmaken van 60 euro terwijl die modem niet meer in mijn bezit is! Mocht het zover komen zal ik sowieso winnen in de rechtbank want ik heb een brief waar op staat dat ik de modem netjes heb binnen gebracht. Ik laat mij niet in het zak zetten door hen!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De Orange installateur zeggen dat hij Telenet mag informeren van de overstap is niet de ideale manier van Telenet op te zeggen @Manuel1977 

Je belt best naar Telenet - identiteitskaart gereed houden - om op te zeggen

0 pluimen
Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Er was een optie om aan te duiden dat Orange, Telenet zou inlichten van het verhuis. Die optie hebben we aangevinkt. Maar wij hebben een dag later de modem van internet teruggebracht naar de winkel en hebben daar ook een bewijs van op papier. Ik vind het toch onvoorstelbaar dat ze een factuur opmaken van 60 euro betreft de modem die wij zo gezegd nog zouden in ons bezit hebben. Wat alweer een misverstand is van Telenet. Blij dat ik daar weg ben!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ik ben ook overgestapt van Telenet @Manuel1977 

Telefonisch opgezegd na installatie Orange.  Decoder en modem binnen gebracht - geen problemen gehad - kan van Telenet niks slechts zeggen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen