annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Telenet naar Orange

Topic gestart op: 20-06-22 21h48

Antwoorden: 11 antwoorden

Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Van Telenet naar Orange

Ik heb de overstap vorige maand gemaakt van Telenet naar Orange... Is het normaal dat Telenet nu nog een factuur maakt van 60 euro? Terwijl ik de modem wel effectief heb binnengebracht? Uitleg bij de factuur: Vergoeding Modem aan restwaarde op 17/05 aan 60,00 euro... Iemand een idee???

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Manuel1977 

Indien je echt alles hebt binnengebracht zou je inderdaad niks meer moeten betalen.

Je spreekt van uw "modem" binnenbrengen. Bedoel je echt uw HGW of bedoel je eigenlijk een digicorder of TV-Box? Of heb je dat allemaal binnengebracht?

Voor het geval je iets terug ingeleverd hebt, heb je daar een ontvangstbewijs van gekregen? Zou eigenlijk moeten, en daarmee kun je uw stelling bewijzen. Heb je dat bewijs niet, zal het moeilijk worden vrees ik ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Ik heb enkel maar internet, geen digitale televisie ofzo. Ik heb de modem die de Orange-man eraf gehaald heeft en die van telenet is binnen gebracht en ik heb daar inderdaad een bewijs van. Wel zeer verwonderlijk dat ze mij nog eens 60 euro aanrekenen...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Manuel1977 

Wanneer het inderdaad is zoals je beschrijft mag Telenet u geen kosten aanrekenen. Maak voor alle zekerheid een copie of scan van uw bewijsje (nooit het origineel uit handen geven) en stap een Telenet centre binnen, bij voorkeur hetzelfde centre als waar je uw HGW hebt binnengebracht.

Leg de zaak uit en daarmee zou de kous af moeten zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Ik heb al contact genomen met telenet via whasapp... en ook een mail gestuurd met het bewijs van de inlevering. Wij hebben tegen de installateur van Orange gezegd dat hij telenet mocht informeren van de overstap, ik begrijp niet wat er verkeerd is gelopen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen