annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

van telenet naar orange

Topic gestart op: 04-01-21 10h04

Antwoorden: 14 antwoorden

mw1985
Ervaren verkenner

van telenet naar orange

OPGELOST

Hey,

Morgen gaan we eindelijk overschakelen naar Orange.

De decoder moet weg natuurlijk.
Maar wat met de modem van Telenet.

Ik lees in sommige artikels dat ik dit mag laten hangen.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, je moet alleen de decoder binnenbrengen. Je zult wel instructies krijgen van Telenet

Op (of in) de plaats van de Telenet modem komt de modem van Orange

Let op met de easyswitch - die werkt niet altijd

Beste manier is

  • wachten tot na de installatie door Orange - normaal is die binnen het uur terug buiten
  • Bellen naar Telenet 0800 66 350 Telenet-abonnement opzeggen?
  • Zorg dat je het nummer van je identiteitskaart hebt - ze kunnen ernaar vragen
  • Ze reageren heel correct, je krijgt zelfs nog geld teruggestort indien nodig

Heb dit toen voor mezelf gedaan en wat later voor een vriendin - kan daarover geen slecht woord van Telenet zeggen

Success

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
andre2
Aspirant verkenner

Neen, terug inleveren bij Telenet winkel

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

Tip voor mensen die van plan zijn om over te schakelen van Telenet naar Orange: BRENG ALLE GEHUURDE TOESTELLEN TERUG NAAR EEN TELENET SHOP!

Ik had een retourlabel van Telenet afgedrukt en alles per post terug gestuurd, met als gevolg dat op mijn allerlaatste factuur de restwaarde van de gehuurde powerlines alsnog werden aangerekend omdat ze deze zogezegd niet terug hadden gekregen.

Gelukkig had ik nog de link met mijn track&trace code om aan te tonen dat de toestellen wel degelijk waren terug gezonden.

 

0 pluimen
Jorinde
Ervaren verkenner

Mijn man en ik hebben zowel de tv-box als de modem van Telenet binnen gebracht. 

Ik kreeg nadien nog een brief van Telenet dat ik mijn tv-box moest binnenbrengen, dus misschien is hun communicatie onderling niet goed. 

Heidi2
Leidende verkenner

Wij hebben dat ook voorgehad maar was formaliteit zeiden ze 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen