annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vanaf wanneer is er Fixed Phone bij Orange?

Topic gestart op: 07-03-18 21h21

Antwoorden: 8 antwoorden

Icykles
Gewaardeerd verkenner

Vanaf wanneer is er Fixed Phone bij Orange?

OPGELOST

Deze optie zou beschikbaar zijn vanaf 07/03 voor bestaande klanten maar ik zie er nog niets van op de site? Of kan dit toch enkel via de shop maar er staat Web Only bij de uitleg?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Icykles
Gewaardeerd verkenner

Na een telefoontje aan de technische dienst blijkt dat de start wordt uitgesteld tot begin april.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Icykles
Gewaardeerd verkenner

Is er nog iemand die recent de Fixed Phone (vaste lijn) laten activeren heeft? Zo ja hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor die adapter toegekomen is per post? Volgens mijn zijn ze de mijne kwijt gespeeld.. 'k ben er al 17 dagen op aan 't wachten Gefrustreerde man

patrick2
Wijze
Wijze

@Icykles  in dat geval zou ik de klantendienst terug bellen of op facebook een bericht sturen. Ik had mijn adapter voor de vaste lijn binnen de vijf werkdagen dus die van u is vast en zeker kwijt . Via de klantendienst of facebook bericht gaan ze u een nieuwe sturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


eduard
Rekruut scout

Heb het zelfde probleem, ik kom van telenet waar ik nooit problemen heb gehad.

voor een paar euro stapje na 25 jaar telenet over naar orange en, het eene probleem na het andere.

het begon al als de technieker een nieuwe modem en een decoder kwam plaatsen, vroeger wifi verbinding tot op mijn terras buiten in de tuin en nu nog niet tot in de keuken!

vast toestel telefoon werkt na 7 dagen nog niet en heb mijn vaste lijn nodig.

terug overstappen naar telenet kan ik niet zonde een betaling van 150 € of 6maanden klant.

Ga nu laten uizoeken of zij geen contrac breuk hebben gepleegd hebben.

ik heb wel een full pakket gevraagd met vaste lijn.

En daar ze dat ogenschijnlijk die lijn niet in orde krijgen??

Ook of ik mijn contract kan opschorten binnen een bepaalde termijn.

Even Test Aankoop inschakelen!

Bus heren / damens Geen goede start

 

Icykles
Gewaardeerd verkenner

Na een telefoontje aan de technische dienst blijkt dat de start wordt uitgesteld tot begin april.

Leden met de meeste pluimen