annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internet hogere snelheid in de toekomst?

Topic gestart op: 10-06-18 09h41

Antwoorden: 1 antwoord

dimitri-s
Aspirant verkenner

Vast internet hogere snelheid in de toekomst?

OPGELOST

Hey,

 

Met deze vraag richt ik mij specifiek naar orange, ik plaats hem hier omdat andere mensen vast ook met deze vraag zitten.

 

Ik heb momenteel het all in one pakket tv-mobiel-vast internet met het boost pakket.
Dit wil dus zeggen dat mijn snelheid 200Mbit down en 20Mbit up is.
Deze snelheden worden prima gehaald en alles draait hier ook stabiel.


Mijn vraag is nu of er een mogelijkheid is om deze snelheid (in de toekomst) verder te verhogen? (Doormiddel van extra pakketten ofzo)
Ik ben namelijk zelfstandig it'er, en vooral de uploadsnelheid vormt momenteel een probleem voor mijn zaak.

Ik hoop namelijk erg dat jullie hier in de zeer nabije toekomst iets voor kunnen aanbieden aangezien ik voor de rest erg tevreden ben, maar het wachten op uploads naar servers begint mij wel wat geld te kosten...

Alvast bedankt,

 

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CedricV
Orange-werknemer

Dit zou inderdaad wel een oplossing zijn!

Voorlopig is er nog niets gekend over een eventuele verhoging van de surfsnelheid.
Mocht dit in de toekomst mogelijk zijn dan zult u dit ongetwijfeld vernemen via onze website.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
CedricV
Orange-werknemer

Dit zou inderdaad wel een oplossing zijn!

Voorlopig is er nog niets gekend over een eventuele verhoging van de surfsnelheid.
Mocht dit in de toekomst mogelijk zijn dan zult u dit ongetwijfeld vernemen via onze website.

Leden met de meeste pluimen