annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internetverbruik checken

Topic gestart op: 16-03-21 06h07

Antwoorden: 19 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Vast internetverbruik checken

Hallo Tribers,

sinds begin februari Orange klant met het volledige Love Trio pakket. 

In ons gezin word heel wat 4k content gestreamd via Disney Plus, waardoor ik wel wat rekening moet houden met de FUP van 750Gb

Ik had hier eerder al eens gelezen dat het vast internetverbruik kan nagekeken worden via de klantenzone, maar in het tabblad kan ik maar 2 zaken selecteren, namelijk "Go Plus" en "TV Extra Decoder". Geen optie "TV + Internet" te bespeuren waar ik op kan klikken.

Screenshot_20210316-064023_Chrome.jpg

 Bij de klantendienst zeggen ze dat dit een algemeen probleem is, maar ik hoor van mensen dat het bij hun wel werkt. Bij mij heeft het dus nog nooit gewerkt.

Is hier al meer duidelijkheid over?

 

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Josette  schreef:

@Niki1991 

jammer weet ik dat ook weeral,

dan gaan we even wachten  of @Totem  daar een oplossing voor heeft.


Ugh @Niki1991 en @Josette,

Totem raad je aan om direct contact op te nemen met de Webcare stamleden op sociale media. Zo kan je ook bijlagen en printscreens sturen van je probleem.

Hiermee kan je ook reminders sturen.

Totem's groetjes,

Totem

Josette
Wijze
Wijze

@Totem bedankt bij deze.

Een lieve dame heeft me onmiddellijk geholpen.

Raar zij ziet alles goed ik printscreen gestuurd. 

Begreep ze niet goed. Antwoord na eventjes alles te hebben

nagekeken. 

Ik zou even later opnieuw kijken zei ze in de klantenzone van mij stond alles goed. 

Heb ook geschreven dat velen er last van hadden, daar geen reactie op gekomen.

Dus niet opgelost. 

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Niki1991  goedemorgen, heb je de app van Orange

erop staan?

De app, als je die opent zou je het meteen moeten kunnen zien staan hoor!

Verwijder de app eens en update je GSM. Download dan opnieuw

de app van Orange kijk dan nog eens een keertje.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

Hallo @Josette ,

via de Orange app kan ik inderdaad mijn mobiel dataverbruik checken maar niet het verbruik van mijn vast internet.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Niki1991  en via deze weg?

Via de app My Orange.
Via je Klantenzone.
Toets #123# in en kies optie 1.

 

Verwijder de cache ook eens in de app.

En hier ook eens gaan lezen als je wil?

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Internet-verbruik-raadplegen-Telemeter/td-p/4...

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen