Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-21 06h07
Antwoorden: 19 antwoorden
Hallo Tribers,
sinds begin februari Orange klant met het volledige Love Trio pakket.
In ons gezin word heel wat 4k content gestreamd via Disney Plus, waardoor ik wel wat rekening moet houden met de FUP van 750Gb.
Ik had hier eerder al eens gelezen dat het vast internetverbruik kan nagekeken worden via de klantenzone, maar in het tabblad kan ik maar 2 zaken selecteren, namelijk "Go Plus" en "TV Extra Decoder". Geen optie "TV + Internet" te bespeuren waar ik op kan klikken.
Bij de klantendienst zeggen ze dat dit een algemeen probleem is, maar ik hoor van mensen dat het bij hun wel werkt. Bij mij heeft het dus nog nooit gewerkt.
Is hier al meer duidelijkheid over?
@Josette schreef:
jammer weet ik dat ook weeral,
dan gaan we even wachten of @Totem daar een oplossing voor heeft.
Totem raad je aan om direct contact op te nemen met de Webcare stamleden op sociale media. Zo kan je ook bijlagen en printscreens sturen van je probleem.
Hiermee kan je ook reminders sturen.
Totem's groetjes,
Totem
@Totem bedankt bij deze.
Een lieve dame heeft me onmiddellijk geholpen.
Raar zij ziet alles goed ik printscreen gestuurd.
Begreep ze niet goed. Antwoord na eventjes alles te hebben
nagekeken.
Ik zou even later opnieuw kijken zei ze in de klantenzone van mij stond alles goed.
Heb ook geschreven dat velen er last van hadden, daar geen reactie op gekomen.
Dus niet opgelost.
@Niki1991 goedemorgen, heb je de app van Orange
erop staan?
De app, als je die opent zou je het meteen moeten kunnen zien staan hoor!
Verwijder de app eens en update je GSM. Download dan opnieuw
de app van Orange kijk dan nog eens een keertje.
Succes.
Hallo @Josette ,
via de Orange app kan ik inderdaad mijn mobiel dataverbruik checken maar niet het verbruik van mijn vast internet.
@Niki1991 en via deze weg?
Via de app My Orange.
Via je Klantenzone.
Toets #123# in en kies optie 1.
Verwijder de cache ook eens in de app.
En hier ook eens gaan lezen als je wil?